Translate

08.04.2014

Zupa pomidorowa



  • mieso z koscia
  • 2 srednie marchewki 
  • 1 pietruszka 
  • kawalek selera 
  • 1 por 
  • 1 zabek czosnku 
  • koncentrat pomidorowy 
  • smietana 
  • jarzynka 
  • pieprz w ziarnach 
  • ziele angielskie 
  • lisc laurowy
  • makaron

  1. Mieso myjemy wkladamy do garnka i zalewamy woda 
  2. Jak sie zagotuje to odlac wode zalac znow i postawic na ogien 
  3. W tym czasie co sie bedzie woda zagotowywala obrac warzywa i pokroic je ( ja kroje w palasterki bo mojej corci latwiej sie je :D )
  4. Kiedy mieso sie zagotuje wrzucamy pokrojone warzywa, wsypujemy jarzynke ok 2 lyzki, 7 ziarenek pieprzu, 5 ziarenek ziela angielskiego i 3 liscie laurowe
  5. Wszystko razem gotujemy az mieso nie bedzie miekkie, czyli ok 45 min 
  6. Kiedy juz mieso jest ugotowane wyciagamy je 
  7.  Do miseczki wlewamy wywar i dodajemy do niego koncentrat pomidorowy caly sloik 
  8.   Mieszmy to co jest w misce i wlewamy do wywaru 
  9. Mieszamy i chwilke gotujemy 
  10. Wylaczamy palnik i znow odlewamy zupe do miski i dodajemy ze 4 - 5 lyzek smietany 
  11. Mieszmy to co w misce i powoli wlewamy do zupy ciagle mieszajac 
  12. Zupa juz jest gotowa 
  13. Gotujemy makaron wedlug przepisu na opakowaniu 
  14. Zupe podajemy ciepla z makaronem 

Smacznego!

1 komentarz:

  1. Nie ma to jak tradycyjna pomidorowa. Na obrazku wygląda bardzo zachęcająco, jutro przyrządzę ją sobie wedle tego przepisu. ;)

    OdpowiedzUsuń