Translate

7.02.2015

Czemu tak dlugo mnie nie bylo

Witam wszystkich,
Bardzo długo nie zaglądałam na mojego bloga. Moja nieobecność jest wytłumaczalna. Ostatnio wiele się u mnie działo. Wszystko zaczęło się od zwykłego bólu brzucha. Zaczęły się podróże do lekarzy pytanie czemu boli?, czemu tak mocno?,  co mi jest?, czy mi ktoś pomoże?. I taka podróż trwała tygodniami. W końcu zagadka się rozwiązała - woreczek żółciowy. I powstały nowe pytania czy to poważne?, jak leczyć?, co robić dalej?, i co jeść?. Pierwsze co uslyszalam musi pani przejść na diete beztłuszczową. Brzmi jak wyrok co ja bede jadła? Ej to nie jest takie straszne serio mówię. Weszłam na internet i szukam i co się okazuje moge jeść mięso, ciasta, warzywa, jogurty,sery, dżemy, chleby itd., wywtarczy że będę kupowała 0% tłuszczu, bądź maksymalnie odtłuszczone. Dlatego charakter mojego bloga (jak narazie) musi się troszkę zmienić więc będę dodawać pomysły na dania beztłuszczowe. Myślę że  przyda się to wielu osobą w podobnej sytuacji w jakiej ja się znalazłam. To co zaczynamy zabawę 😉.

Ps. Jedno co mnie cieszy że po tak długiej nie obecności na blogu nadal miałam ruch i nadal występuje zainteresowanie moim blogiem. Dziekuje wszystkim wytrwałym i czekający na dalszy rozwój mego bloga. Myślę że Was nie zawiodę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz